toggle menu

IP телефонія і IP ATC Asterisk

8

Можливості, переваги і функціонал IP АТС Asterisk в організації корпоративних телефонних мереж і підключенні віддалених офісів

Коли ваш бізнес досягає певного рівня, виникає потреба в організації офісної міні IP АТС. Якщо в штаті компанії працює більше 10 співробітників і необхідна організація централізованого приймання дзвінків з подальшим їх розподілом, а також для більш ефективного обслуговування клієнтів і використання робочого часу, установка офісних міні IP АТС стане відмінним вибором, здатним вирішити всі проблеми.

При необхідності організації бюджетного call-центру та офісної телефонії варто звернути особливу увагу на IP АТС Asterisk.

Програмне забезпечення Asterisk - вільне рішення комп'ютерної телефонії з відкритим вихідним кодом. Його розробкою займається компанія Digium. Додаток працює на операційних системах Linux, FreeBSD, OpenBSD і Solaris. Робота ведеться по стеку IP протоколу VoIP.

При інтеграції Asterisk з опціональним апаратним забезпеченням з'являється можливість реалізації всіх функцій класичних офісних АТС.

Переваги використання IP АТС Asterisk

IP АТС Asterisk стане кращим вибором, якщо вам необхідно:

  • Знизити витрати компанії на зв'язок.
  • Підключити нових абонентів до класичної міні АТС при вичерпаних лімітах (до IP АТС через локальну мережу підключається необмежену кількість нових абонентів).
  • Контролювати вхідні та вихідні дзвінки з можливістю прослуховування їх в режимі реального часу або в запису.

Можливості:

  • Організація телефонних мереж за допомогою IP телефонії.
  • Організація call-центру.
  • Об'єднання віддалених офісів в цілісну телефонну мережу компанії.
  • Організація системи запису розмов і розпізнавання мови.

Система Asterisk доступна для компанії будь-якого типу. Для початку роботи знадобиться окремий, підключений до локальної мережі комп'ютер або ноутбук.

Функціонал

Офісна IP АТС Asterisk володіє таким функціоналом:

  • Розподіляє дзвінки по заданих протоколах.
  • Організовує голосову пошту, а також інтерактивне голосове меню.
  • Забезпечує наявність автоінформатора і автовідповідача.
  • Записує телефонні переговори і збирає інформацію про дзвінки.
  • Організовує конференцсвязь між групою абонентів.
  • Контролює і веде статистику по дзвінках будь-якого рівня.

Можливості згаданого рішення не обмежуються роботою в області IP телефонії. Вона легко інтегрується в класичну телефонну мережу. Використання VoIP-шлюзів і модулів дає можливість підключити IP АТС по аналогових каналах до міської мережі, де вона буде функціонувати в зв'язці з міні АТС.

Готові рішення Asterisk компанії Zycco представлені на нашому сайті в розділі ІР АТС.

obzor-zycco-ip-atc-ntema.jpg (65 KB)

Залиште свій коментар