Можливості, переваги і функціонал IP АТС Asterisk в організації корпоративних телефонних мереж і підключенні віддалених офісів
Коли ваш бізнес досягає певного рівня, виникає потреба в організації офісної міні IP АТС. Якщо в штаті компанії працює більше 10 співробітників і необхідна організація централізованого приймання дзвінків з подальшим їх розподілом, а також для більш ефективного обслуговування клієнтів і використання робочого часу, установка офісних міні IP АТС стане відмінним вибором, здатним вирішити всі проблеми.
При необхідності організації бюджетного call-центру та офісної телефонії варто звернути особливу увагу на IP АТС Asterisk.
Програмне забезпечення Asterisk - вільне рішення комп'ютерної телефонії з відкритим вихідним кодом. Його розробкою займається компанія Digium. Додаток працює на операційних системах Linux, FreeBSD, OpenBSD і Solaris. Робота ведеться по стеку IP протоколу VoIP.
При інтеграції Asterisk з опціональним апаратним забезпеченням з'являється можливість реалізації всіх функцій класичних офісних АТС.
Переваги використання IP АТС Asterisk
IP АТС Asterisk стане кращим вибором, якщо вам необхідно:
- Знизити витрати компанії на зв'язок.
- Підключити нових абонентів до класичної міні АТС при вичерпаних лімітах (до IP АТС через локальну мережу підключається необмежену кількість нових абонентів).
- Контролювати вхідні та вихідні дзвінки з можливістю прослуховування їх в режимі реального часу або в запису.
Можливості:
- Організація телефонних мереж за допомогою IP телефонії.
- Організація call-центру.
- Об'єднання віддалених офісів в цілісну телефонну мережу компанії.
- Організація системи запису розмов і розпізнавання мови.
Система Asterisk доступна для компанії будь-якого типу. Для початку роботи знадобиться окремий, підключений до локальної мережі комп'ютер або ноутбук.
Функціонал
Офісна IP АТС Asterisk володіє таким функціоналом:
- Розподіляє дзвінки по заданих протоколах.
- Організовує голосову пошту, а також інтерактивне голосове меню.
- Забезпечує наявність автоінформатора і автовідповідача.
- Записує телефонні переговори і збирає інформацію про дзвінки.
- Організовує конференцсвязь між групою абонентів.
- Контролює і веде статистику по дзвінках будь-якого рівня.
Можливості згаданого рішення не обмежуються роботою в області IP телефонії. Вона легко інтегрується в класичну телефонну мережу. Використання VoIP-шлюзів і модулів дає можливість підключити IP АТС по аналогових каналах до міської мережі, де вона буде функціонувати в зв'язці з міні АТС.
Готові рішення Asterisk компанії Zycco представлені на нашому сайті в розділі ІР АТС.
Ваш коментар додано